Monday, December 19, 2011

Tahniah Perlantikan Setpol Baru Menteri Pelajaran

Kami warga guru ingin merakamkan setinggi tahniah kepada Mohd Nardin Bin Awang diatas perlantikan sebagai Setiausaha Politik Menteri Pelajaran. Beliau merupakan bekas Setiausaha Agung Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) merupakan individu yang komited,strategis dan mempunyai pengalaman serta pengamatan yang luas. Kami juga berharap perlantikan beliau akan memberi manfaat yang besar kepada seluruh warga kementerian.Syabas dan Tahniah.


Tiga setiausaha politik angkat sumpah

2011/12/20
PUTRAJAYA: Tiga Setiausaha Politik baru mengangkat sumpah menyimpan rahsia, di hadapan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, di Pejabat Perdana Menteri di sini hari ini. 
Mereka ialah Wong Nai Chee, Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri; Mohd Nardin Awang, Setiausaha Politik kepada Menteri Pelajaran; dan Seah Toong Choon, Setiausaha Politik kepada Menteri Pengangkutan.


Nai Chee, 42, yang memiliki ijazah undang-undang dari Universiti Hull, United Kingdom adalah Ahli Jawatankuasa Pusat Pemuda MCA.


Tugas barunya itu berkuat kuasa 1 Disember lalu. 



Mohd Nardin, 48, pula yang berkelulusan dari Universiti Teknologi Mara memulakan tugas itu sejak 3 Oktober lalu. 



Beliau sebelum ini adalah Pegawai Khas kepada Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. 



Seah, 55, memulakan tugas barunya pada 1 Julai lalu. 
Beliau sebelum ini turut berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Datuk Seri Kong Choo Ha ketika Kong menjadi Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan. 
- BERNAMA 



No comments:

Post a Comment